მოგესალმები, სტუმარი
მთავარი » 2011 » იანვარი » 21 » წმ�?და მამათა გამონათქვამებ�?
07:05
წმ�?და მამათა გამონათქვამებ�?
წმ�?და მამათა 
გამონათქვამებ�? - OFFLine.Ge

წმ�?და მამათა გამონათქვამებ�?


წმ�?და მამათა გამონათქვამებ�?


უხრწნელ�? გვ�?რგვ�?ნ�?, სათნოება და ხსნა ადამ�?ან�?ს სულ�?სათვ�?ს არ�?ს დათმენა ყოველგვარ�? უბედურებ�?სა და, ამავე დროს, ყოველ�?ვესთვ�?ს მადლობ�?ს მ�?ძღვნა შემოქმედ�? ღმერთ�?სათვ�?ს. აღვ�?რასხმა მრ�?სხანებ�?სა, ენ�?სა, გმეოთმოყვარებ�?სა და ხორც�?ელ ს�?ამეთა ნდომ�?სა უდ�?დეს�? შეწევნაა სულ�?სათვ�?ს..



წმ�?და მამათა გამონათქვამებ�?წმ�?და ანტონ�? დ�?დ�?


გ�?ნახავთ, რა ტანჯვ�?თ �?ხუთება ნაპ�?რზე გადმოგდებულ�? თევზ�??! ა�?, ასეთ�?ვე ტანჯვ�?თ შე�?ხუთება მძ�?მედ შეჭ�?რვებულ�? ჩვენ�? სულ�?ც, როცა �?გ�?, მანამდე მხოლოდ ამა ქვეყნ�?სათვ�?ს მცხოვრებ�?, პ�?რდაპ�?რ დადგება მ�?ს�? დატოვებ�?ს აუც�?ლებლობ�?ს წ�?ნაშე. მაშ�?ნ ძალზე ვ�?ნანებთ ყოველ�? �?მ წუთ�?ს გამო, რომელ�?ც შეგვეძლო სულ�?ს სარგებლობ�?სათვ�?ს გამოგვეყენებ�?ნა, მაგრამ არ გავაკეთეთ ეს და უქმად დაგვეკარგა �?ს�?ნ�?. მაშ�?ნ ძალზე ვ�?ნანებთ ყოველ�? �?მ უზაკველ�? ს�?ხარულ�?ს გამო, რომლ�?თაც შეგვეძლო დავმტკბარ�?ყავ�?თ, მაგრამ არ დავტკბ�?თ, რადგან ამაო, წარმავალ�? გრძნობ�?სმ�?ერ�? ს�?ამენ�? გვ�?შლ�?და ხელს და თავ�?სკენ გვ�?ტაცებდა მაცთუნებელ�? მომხ�?ბლაობ�?თ. მაშ�?ნ ძალზე ვ�?ნანებთ ყოველ�? �?მ შემთხვევ�?სათვ�?ს რომელ�?ც ღმერთ�?საგან მოგვემადლა სათნოებაშ�? ჩვენს განსამტკ�?ცებლად, და ხელ�?დან გავუშვ�?თ �?ს�?ნ�?. მაშ�?ნ ჩვენ სრულად შევ�?ცნობთ, თუ რა კნ�?ნ ფასად გაგვ�?ყ�?დ�?ა ამქვეყნად ჩვენ�? უფლება ცათა სასუფევლ�?ს დამკვ�?დრებაზე და რა ძვ�?რად მოგვ�?სყ�?დ�?ა გეჰენ�?�?ს ცეცხლ�?! და მაშ�?ნ, ცხადად შე�?ცნობ შენ, ჰო�? ცოდვ�?ლო ადამ�?ანო, თუ რა ძვ�?რფას�? ყოფ�?ლა �?ს დრო, რომელ�?ც ამქვეყნ�?ურ�? ცხოვრებ�?სას უქმად დაგ�?კარგავს. მაგრამ �?მ მძ�?მე ჟამს, როცა �?ძულებულ�? �?ქნებ�? დასტოვო ეს ქვეყანა, უკვე მეტ�?სმეტად გვ�?ან �?ქნება რა�?მე გამოასწორო! მაშ�?ნ კ�? �?სურვებდ�? ნებ�?სმ�?ერ ფასად გეყ�?და �?გ�?, მაგრამ ვერ კ�? შე�?ძლებ!

ნუ დასტკბებ�? ამქვეყნ�?ურ�? შვება-ს�?ამ�?თ, რადგან �?გ�? ყველაზე სავალალო ს�?კვდ�?ლ�?თ მოგაკვდ�?ნებს.

ყოველთვ�?ს ასე �?ფ�?ქრე და შეაგონე საკუთარ თავს: ამქვეყნად მხოლოდ დღევანდელ�? დღეღა დამრჩა საცხოვრებლად, მეტ�? არა-თქო, და აღარასოდეს შესცოდავ ღმერთ�?ს წ�?ნაშე

თუკ�? ადამ�?ან�? ვერ შე�?ძენს სრულყოფ�?ლ თავმდაბლობასა და მორჩ�?ლებას - მთელ�?ს გულ�?თ, მთელ�?ს სულ�?თ, მთელ�?ს გონებ�?თ, მთელ�?ს სამშვ�?ნველ�?თა და მთელ�?ს სხეულ�?თ �?გ�? ვეღარ და�?მკვ�?დრებს ცათა სასუფეველს.

�?მ დღ�?დან მოყოლებულ�?, ოდეს უფალმა �?ესო ქრ�?სტემ, თავ�?ს�? სახ�?ერებ�?თა და მოწყალებ�?თ, განმ�?ღვ�?ძა გონება მომაკვდ�?ნებელ�? ძ�?ლ�?საგან, დ�?დად ვგოდებდ�? და უნუგეშოდ ვკვნესოდ�? ადამ�?ან�?ს უძლურებ�?ს გამო, და ახლაც ხშ�?რად ვფ�?ქრობ: განა რ�?ს�? მ�?ცემა ძალგვ�?ძს უფლ�?სათვ�?ს �?მ�?ს სანაცვლოდ რასაც მ�?სგან ამჟამად ვ�?ღებთ და მომავალშ�?ც უთუოდ მ�?ვ�?ღებთ, ანუ ყოველ�?ვეს �?მ�?სათვ�?ს, რაც მას მოუმოქმედებ�?ა ჩვენ�? ხსნ�?სათვ�?ს?! აკ�? თავ�?ს ანგელოზებსაც უბრძანა, წმ�?და სახარება ექადაგათ ჩვენთვ�?ს! და ყოველ�?ვე ამას ხომ განუზომლად აღემატება თვ�?თ მ�?ს�? განგებულება, რომლ�?თაც თავ�?ს�? მხოლოდშობ�?ლ�? ძე მოავლ�?ნა ქვეყნად ჩვენ�? ხსნ�?სათვ�?ს და ს�?კვდლ�?საც არა ჰრ�?და, რათა ჩვენ გამოვესყ�?დეთ ს�?კვდ�?ლ�?ს, ცოდვ�?ს და ეშმაკ�?ს ტყვეობ�?საგან! მაშ, განვ�?ღვ�?ძოთ გონება ძ�?ლ�?საგან და გულ�?ც აღვ�?გზნოთ ღვთ�?სმოშ�?შებ�?ს ცეცხლ�?თ!

როცა ადამ�?ანშ�? ცოდვ�?ს ბუნება განქარდება, მ�?ს სულს ღმერთ�? ეცხადბა და განწმენდს სხეულთან ერთად. ხოლო თუ მ�?ს სხეულშ�? კვლავაც ბატონობს ცოდვა, მაშ�?ნ ადამ�?ნას არ ძალუძს ღმერთ�?ს დანახვა, რადგან მ�?ს�? სხეულ�? �?მგვარ�? სხეულ�?თაა შემოს�?ლ�?, რომელშ�?ც ნათელ�? არ არ�?ს, - ნათელ�?ს გარეშე კ�? შეუძლებელ�?ა ღმერთ�?ს ხ�?ლვა და შეცნობა.

თუკ�? გსურთ წარმატებულად �?ღვწოდეთ სათნოებათა მოსაპოვებლად და სრულყოფ�?ლად აღ�?რძ�?ნდებოდეთ სულ�?ერად, მარად�?ს მშვ�?დნ�? და აღუშფოთველნ�? �?ყავ�?თ გულ�?თ, და თუ შეძლებთ ამას, არასდროს არ �?ქნებ�?თ ს�?რცხვ�?ლეულნ�? ეშმაკ�?საგან. თუ ეს ნამდვ�?ლად გსურთ, ძმანო, მთლ�?ანად დაემორჩ�?ლეთ თქვენს სულ�?ერ მამებსა და მოძღვრებს, ყველა მათ�? რჩევა-დარ�?გება მო�?სმ�?ნეთ, და მაშ�?ნ, ესევ�?თარნ�? შემოს�?ლნ�? ქრ�?სტესმ�?ერ�? თავმდაბლობ�?თა და მორჩ�?ლებ�?თ, არასოდეს არ დაეცემ�?თ.

ვ�?ნც ყოველ�?ვეშ�? ღმერთ�?ს ნებას დაემორჩ�?ლება, - �?ს კ�? თაფლ�?ს გოლეულზე უტკბ�?ლეს�?ა ადამ�?ან�?ს სულ�?სათვ�?ს და ყოველგვარ�? ს�?ხარულ�?თ აღავსებს მას, - ესევ�?თარს ღმერთ�?ს ნება თვ�?თ შეეწევა და ყველა საქმეშ�? გაამტკ�?ცებს, მოჰმადლ�?ს საკვ�?რველ საქმეთა აღსრულებ�?ს ძალას და ყოველ სავალ გზასაც განუმზადებს, რადგან ასეთ�? ადამ�?ან�? დ�?დად სათნოეყოფა ღმერთს. მაშ�?ნ მტერთაგანაც ვერავ�?ნ შესძლებს წ�?ნ აღუდეგს და დააბრკოლოს ღმერთ�?ს ნებ�?ს კვალობაზე მავალ�? კაც�?.

მთავრებ�? და ბატონკაცებ�?, რომლებ�?ც ა�?ძულებენ ადამ�?ანებს უჯერო და სულ�?სათვ�?ს მავნე საქმეებ�? აკეთონ, არ ბატონობენ სულზეც, რადგან ღმერთს �?გ�? თავ�?სუფლად და საკუთარ�? ნებელობ�?ს ხელმწ�?ფედ შეუქმნ�?ა. �?ს�?ნ�? მხოლოდ ქვეყნ�?ურ საქმეებს განაგებენ და ხელ�? არა აქვთ ადამ�?ნ�?ს ღვთ�?ვმ�?მადლებულ თავ�?სუფალ ნებასთან. თავ�?სუფალ�? ნება შემოქმედ�? ღმერთ�?ს მ�?ერ ყოველ�? ადამ�?ან�?სათვ�?ს ბოძებულ�? ნ�?ჭ�?ა, რომელ�?ც მას ყოველგვარ ამქვეყნ�?ურ ხელმწ�?ფებაზე, �?ძულებაზე და მთავრობაზე აღმატებულად შე�?ქმს.

ს�?კვდ�?ლ�? - უკვდავებაა �?მ ადამ�?ანთათვ�?ს, რომელთაც �?ც�?ან შემოქმედ�? ღმერთ�?, უცნობელთა და ურწმუნოთათვ�?ს კ�? ს�?კვდ�?ლ�? ნამდვ�?ლად მოკვდომა და დაღუპვაა. ამ�?ტომ ჩვენ ყველაზე მეტად სულ�?ერ�? დაღუპვ�?სა უნდა გვეშ�?ნოდეს, რაც არ�?ს კ�?დეც ღმერთ�?ს უცნობელობა და ურწმუნოება. ეს უნდა �?ყოს ყველაზე შესაზარ�? და საშ�?ნელ�? ადამ�?ან�?ს სულ�?სათვ�?ს.

უკეთურ ადამ�?ანს, როცა �?ს გაბოროტებულ�?ა, შეუძლ�?ა მოკლას სხვა ადამ�?ან�?. შემოქმედ�? ღმერთ�? კ�?, უსაზღვროდ მოყვარულ�? თავ�?ს�? ქმნ�?ლებ�?სა, განუწყვეტლ�?ვ მოჰმადლ�?ს ს�?ცოცხლ�?ს ნ�?ჭს თვ�?თ უღ�?რს ადამ�?ანებსაც კ�?, რამეთუ სწორედ �?გ�?ა ერთადერთ�? უშურველ�?, ყველას მ�?მართ უხვ�? და კეთ�?ლ�?. კეთ�?ლად �?ნება მან, რომ არსებულ�?ყო სამყარო, და �?გ�?ც შე�?ქმნა - არსებობა �?წყო და ა�?, კვლავაც არსებობს და მარად�?ს�? �?არსებებს. და ეს ყოველ�?ვე ადამ�?ან�?სათვ�?ს და მ�?ს�? უკვდავ�? ღმერთ�?ს ხატად და მსგავსად შექმნ�?ლ�? სულ�?სათვ�?ს �?ქმნა!

ს�?კეთე �?სევე უხ�?ლავ�?ა, როგორც ყოველ�?ვე �?ს, რაც ცათა შ�?ნა ჰგ�?ებს. ბოროტება კ�? �?სეთ�?ვე ხ�?ლულ�?ა, როგორადაც ამქვეყნად არსებულ�? ყოველ�? ქმნ�?ლება. ს�?კეთე არ�?ს �?მგვარ�? რამ, რ�?ს�? შედარებაც რა�?მესთან შეუძლებელ�?ა. მაგრამ ადამ�?ანს, ვ�?საც ღმერთ�?საგან გონ�?ერება აქვს მომადლებულ�?, ძალუძს ს�?კეთე თავ�?ს ხვედრად ამო�?რჩ�?ოს. მხოლოდ ადამ�?ნას აქვს უნარ�? შე�?მეცნოს ღმერთ�? და მთელ�? მ�?ს�? ქმნ�?ლება.

მხოლოდ ადამ�?ანს უსმენს ღმერთ�? ქვეყნ�?ურ ქმნ�?ლებათაგან და მხოლოდ მას ერთს ეცხადება, რადგან ღმერთ�? კაცთმოყვარე და დ�?დად მოწყალეა. სადაც არ უნდა �?მყოფებოდეს ადამ�?ან�?, ღმერთ�? ყოველთვ�?ს მ�?ს ს�?ახლოვესაა. მხოლოდ ადამ�?ან�?ა ღმერთ�?ს ღ�?რსეულ�? თაყავნ�?სმცემელ�? და მხოლოდ მ�?სთვ�?ს �?ცვლ�?ს ფერს ღმერთ�?. ადამ�?ანებ�?სათვ�?ს შეჰქმნა ღმერთმა ცან�?ც, შემკულნ�? ვარსკვლავებ�?თა და მნათობებ�?თ: ადამ�?ან�?სათვ�?ს გააჩ�?ნა ეს ქვეყანაც - დედამ�?წა, და ადამ�?ან�?ც ხომ თავ�?ს�? სარგებლობ�?სათვ�?ს ამუშავებს მ�?წას. ამ�?ტომ �?ს�?ნ�?, ვ�?საც ვერ შეუგრძვნ�?ა შემოქმედ�? ღმერთ�?ს ასეთ�? განგებულება, უგულ�?სხმო და უცნობელ�? ადამ�?ანებ�? არ�?ან.

ღმერთმა ადამ�?ანს დედამ�?წაზე დაბადება და ს�?კვდ�?ლ�? განუჩ�?ნა, ხოლო ცათა შ�?ნა - ყოველმხრ�?ვ�? სრულყოფ�?ლება და უცვალებელ�? არსებობა. ყოველ�?ვე, რაც კ�? არსებობს, ღმერთმა ადამ�?ან�?სა და მ�?ს�? უკვადავ�? სულ�?სათვ�?ს შეჰქმნა. უზენაესმა შემოქმედმა, რომელ�?ც თავ�?სთვ�?ს არანა�?რ ს�?კეთეს არ საჭ�?როებს და ყოველ�?ვეთ�? სრულყოფ�?ლ�?ა, ადამ�?ან�?სათვ�?ს განამზადა ცან�?, დედამ�?წა და ბუნებრ�?ვ�? მოვლენებ�?, ხოლო მათ�? მეშვეობ�?თ ყოველგვარ�? ს�?კეთე მოან�?ჭა მას.

ამქვეყნად არსებულ ქმნ�?ლებათაგან მხოლოდ ერთს - ადამ�?ანს აქვს უნარ�? თავ�?ს არსებაშ�? მ�?�?ღოს ყოვალდ უსაზღვრო ღმერთ�?, რადგან მხოლოდ ასეთ გონ�?ერ ქმნ�?ლებასთან ლაპარაკობს ღმერთ�? - ს�?ზმრ�?სეულ ხ�?ლვა-ჩვენებათა მეშვეობ�?თ �?ქმს ამას, დღ�?ს�?თ კ�? - გონებ�?ს გზ�?თ. თავ�?ს ღ�?რსეულ თაყვან�?სმცემლებს ღმერთ�? ბევრს რასმე წ�?ნასწარ განუცხადებს და საცნაურად მ�?ან�?შნებს კ�?დეც მომავალ საუკუნო ს�?კეთეებს.

მხოლოდ ერთ�? რამაა შეუძლებელ�? ადამ�?ან�?სათვ�?ს - ს�?კვდ�?ლ�? ა�?ც�?ლოს თავ�?დან და უკვადავ�? შე�?ქმნას ამქვეყნადვე თავ�?ს სხეულშ�?. ღმერთთან ზ�?არებ�?ს მ�?ღწევა კ�? მას მხოლოდ �?მ შემთხვევაშ�? შეუძლ�?ა, თუკ�? გულ�?სხმა-ჰყოფს, თუ ს�?ნამდვ�?ლეშ�? როგორ, რა გზ�?თ მ�?�?ღწევა ჭეშმარ�?ტ�? უკვდავება.

უხრწნელ�? გვ�?რგვ�?ნ�?, სათნოება და ხსნა ადამ�?ან�?ს სულ�?სათვ�?ს არ�?ს დათმენა ყოველგვარ�? უბედურებ�?სა და, ამავე დროს, ყოველ�?ვესთვ�?ს მადლობ�?ს მ�?ძღვნა შემოქმედ�? ღმერთ�?სათვ�?ს. აღვ�?რასხმა მრ�?სხანებ�?სა, ენ�?სა, გმეოთმოყვარებ�?სა და ხორც�?ელ ს�?ამეთა ნდომ�?სა უდ�?დეს�? შეწევნაა სულ�?სათვ�?ს.

ყველაზე დ�?დ�? სენ�? ადამ�?ან�?ს სულ�?სათვ�?ს, ყოვლად დამღუპველ�? მ�?სთვ�?ს, არ�?ს შემოქმედ�? ღმერთ�?ს დავ�?წყება და აქედან გამომდ�?ნარე ამპარტავნება. ბოროტ�?ს ნდომა სხვა არაფერ�?ა, თუ არ მოკლება ს�?კეთ�?საგან; ს�?კეთე კ�? ჩვენთვ�?ს, ადამ�?ან�?სთვ�?ს, �?მაშ�? მდგომარეობს, რომ ხალ�?ს�?თ ვ�?ქმოდეთ ყოველ�?ვე �?მას, რაც ღმერთს ნებავს და სათნოეყოფა.

ადამ�?ანს არაფრ�?თ არ ძალუძს ჭეშმარ�?ტად კეთ�?ლ�? შე�?ქნას, როგორადაც არ უნდა სურდეს ეს, თუკ�? მასშ�? ღმერთ�? არ შესახლდება, რადგან არავ�?ნაა კეთ�?ლ�? და სახ�?ერ�?, თვ�?ნ�?ერ ღმერთ�?სა მხოლო�?სა!
 
 
ნანახია: 847 | დაამატა: cotne97 | რეიტინგი: 0.0/0
სულ კომენტარები: 0
სახელი *:
Email *:
კოდი *: